Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2016
Ben je op zoek naar een unieke en sportieve motor? Deze Ducati Scrambler Full Throttle is nieuw Nederlands geleverd en heeft slechts 12500 kilometer gereden. Met zijn opvallende zwart-gele kleurcombinatie en volledige Termignoni uitlaat systeem trekt deze motor gegarandeerd de aandacht.
Deze Scrambler Full Throttle verkeert in uitstekende staat en biedt een geweldige rijervaring dankzij de krachtige motor en het hoogwaardige uitlaatsysteem. De motor is altijd goed onderhouden en heeft minimale kilometers op de teller, wat zorgt voor een bijna nieuwe rijervaring.
Aan extra's kun je op deze machine terug verwachten:
- Termignoni uitlaatsysteem
- Winderscherm
- Handvatverwarming
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | L -Twin cilinder, Desmodromisch distributie , 2 kleppen per cilinder , luchtgekoeld |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 803 |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie , 50mm kleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 75|55|8,250 |
Max. koppel | 68|5,750 |
Koppeling | APTC natte-multiplaat met mechanische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde Kayaba 41mm vork |
Vering achter | Kayaba achtervering, verstelbare pre-load |
Remmen voor | 330 mm schijf , radiale 4 - zuiger remklauwen met ABS als standaarduitrusting |
Remmen achter | 245 mm schijf , 1 - zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 110/80 R18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 R17 |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,165 |
Breedte | 845 |
Hoogte | 1,150 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 170 |
Leverbare kleuren | Deep Black |
Beschrijving | De scrambler Full Throttle maakt verwijzingen naar de dirt-race motoren.
Hij is uitgerust met een Termignoni race-uitlaat, een zadel ontworpen om te racen, en zwarte zijpanelen met toegewijde graphics.
Het lage taps toelopende stuur en het korte voorspatbord voegen toe aan de onmiskenbare kenmerken van de Scrambler Full Throttle.
Een motor die perfect is voor dagelijks gebruik, zonder de kracht van een racer te verliezen. |
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI, KTM, NIMOT, SUZUKI |
Vakkundige en professionele service MOTOR City Amsterdam beschikt over een ruime werkplaats, voorzien van de modernste apparatuur en gereedschappen.
Reparaties en onderhoud worden daarmee vakkundig en snel uitgevoerd. We zijn gespecialiseerd in service aan Suzuki, KTM, Yamaha, Honda, Kawasaki, Aprilia en BMW. En: je bent bij ons beslist niet te duur uit! Goed opgeleide motortechnici Onze monteurs gaan zeer regelmatig op cursus bij de importeurs van onze merken. Hierdoor zijn ze altijd op hoogte van de laatste technische vernieuwingen.
Ook voor schade Bij ons kun je ook terecht voor onder meer schadetaxatie en –herstel. We werken samen met vrijwel alle verzekeringsmaatschappijen.
| Amsterdam, Noord-Holland |
| 020-4808010 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken