Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 2685
Fabrikant: DUCATI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: DUCATI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
Door ons gebouwde Cafe racer special SCRAMBLER BARE METAL MARTINI
Gebaseerd op de Martini kleuren maar dan met blank metaal als ondergrond.
Bv handgemaakt zadel, handgemaakte seat cover
Verschillende Rizoma accessoiers ez enz.
Kom hem live bewonderen
12 maanden garantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L-Twin, Desmodromisch distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 803 cc |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 50mm Gasklephuis |
Ontsteking | |
Vermogen | 75 pk / 55 kW bij 8,250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 5,750 tpm |
Koppeling | APTC Natte multiplaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Upside Down Kayaba 41 mm vork |
Vering achter | Kayaba achtervering met volledig instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | 330 mm semi-zwevende remschijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauw, 4-zuigers, radiale pomp met verstelbare hendel, met Bosch ABS standaard |
Remmen achter | 245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,436 mm |
Lengte | 2,107 mm |
Breedte | 810 mm |
Hoogte | 1,066 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 172 kg |
Leverbare kleuren | Black Coffee |
Beschrijving | |
Een klein stukje Italië in ons eigen Brabant.
Laat in onze showroom het pure gevoel uit Borgo Panigale tot je door dringen. Beleef de passie, de historie en de liefde voor techniek en design zoals hij bedoeld is door de ontwerpers en technici uit Bologna.
Voel, zie en ervaar de complete modelreeks van Ducati met (kan het anders???) een Italiaanse espresso, of bekijk in de koffiehoek de verrichtingen van mede Ducatisten via internet of satelliet op een groot tv scherm.
Beleef Ducati bij Moto Puro!
 |
Moto Puro |
|
Gulberg 45-A
Nuenen
Plan de route
|
 |
040-2839653
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken