Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER 1100 - 2018

Garantie: Ja
11800 Km
Zwart / grijs.
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
###TE KOOP### 

Ducati Scrambler 1100   +-12000 KM 
Bijzonder nette  en zeer mooie Scrambler uit 2018

Voorzien van 
ABS
Tracton controle
automatisch licht
Mooi alu kleur stuurkuip 
tevens mooie bijpassende wheel striping
Incl  2 sleutels en onderhouds historie 

De motor is  dealer onderhouden 
recent onderhoud gehad.
de riemen zijn vervangen
Olie en oliefilter zijn nieuw
remblokken voor  nog zeer goed
luchtfilter is gecontroleerd en zgan
remolie voor en achter nieuw
Er ligt een  nieuwe  set banden op
Kortom het is een super nette motor met geen bijkomende kosten.
De tank is vol dus opstappen en rijden.
Nu verlaagd van € 10885.- naar de aantrekkelijke prijs van € 9685.- -

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion