Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DUCATI ROOD
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De nieuwe Ducati Panigale V4S generatie 7 is nu te bezichtigen en te bestellen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo!

Vorm en functie gaan hand in hand en de prestaties krijgen een dimensie die verder gaat dan de simpele optelsom van innovatieve technologieën en geavanceerde componenten. De nieuwe Panigale V4 is de motorfiets die het dichtst in de buurt komt van de MotoGP en erft enkele van de technische oplossingen die zijn ontwikkeld door het meervoudig wereldkampioensteam om de rijder dezelfde rijsensaties te bieden als professionele rijders.

Al sinds 1957 staat Moto Hippo bekend om kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn officiële dealers van Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Bij Moto Hippo vind je niet alleen de nieuwste motoren, maar ook een selectie van meer dan 50 hoogwaardige occasions. Onze occasions worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen kwaliteit. Verschillende garantiepakketten zijn beschikbaar voor onze occasions. Ook het inruilen van je huidige motor is mogelijk.

Naast de indrukwekkende Ducati Panigale V4S bieden wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion