Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2021

Garantie: Nee
42269 Km
ROOD
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

* Radar
* HVV
* middenbok
* zadelverwarming
* dikke piepe ‘Acrapovic’ (NP: €1.556,08)
* voorspatbord carbon (NP: €424,40)





Zekerheidspakket van € 299,-

- 12 maanden garantie
- Slijtage delen minimaal 50%!
- Met volle tank afgeleverd!
- Uitgebreide onderhoudsbeurt

Zekerheidspakket van € 199,-

- Controle beurt
- Alle vloeistoffen
- Halve tank
- 1 maand garantie op het blok

Naast onze handel in motoren kunt u ook met een gerust hart bij ons terecht voor:

Onderhoud
Reparatie
Revisie
Schadeherstel
Banden
Stalling

Wij staan voor scherpe prijzen, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
Openingstijden:
Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 8:30 - 17:00
Woensdag: 8:30 - 17:00
Donderdag: 8:30 - 17:00
Vrijdag: 8:30 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 16:00
Inruil en financiering mogelijk!

Rokemp Motoren

STERK IN MOTORWERK

Contact:
Telefoonnummer: 0527-240262
Adres: De Hagen 1
8325DB Vollenhove
info@rokempmotoren.nl
www.rokempmotoren.n




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rokemp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion