Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S GRAND TOUR - 2024

Garantie: Ja
16559 Km
GRIJS
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Jong gebruikte Multistrada V4 Grand tour. Met resterende fabrieksgarantie.

Betreft een BTW motor

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Goedhart Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij Goedhart Motoren is voorzien van minimaal 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Naast alle occasions heeft Goedhart Motoren ook altijd meer dan 200 nieuwe motoren op voorraad.
Informeer bij onze verkoopafdeling naar de beschikbaarheid.

Goedhart Motoren is officieel dealer van: Aprilia, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha en Piaggio.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion