Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 950 S - 2019

Garantie: Ja
35000 Km
Rood
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze motor beschikt over o.a. ABS, Quick shifter, Cruise control, LED verlichting, TFT scherm en koffers.
  • Interesse in een motor?? Kom langs in onze showroom of neem gerust contact met ons op per telefoon of e-mail: tel. 0573-402022 of info@mamola.nl

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden!.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mamola Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion