Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 ABS - 2010

Garantie: Ja
38061 Km
ROOD
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Zeer goed onderhouden Multistrada 1200 ABS van 2010. Serviceboekjes aanwezig, de motor heeft bij 32000km een volledige grote DESMObeurt gehad bij de Ducati specialist. Onderhoudsboek met stempels aanwezig. Voorzien van ABS, wat niet standaard was op dit model.

Net binnen, meer foto's volgen.

= Bedrijfsinformatie =

LET OP: afdeling verkoop vrijdag 5 en zaterdag 6 juli minder goed bereikbaar per mail, whatsapp en berichten. Gelieve bellen.

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
2 cilinder, ABS, Grote beurt met klepcontrole gehad, Handkappen, Handvatverwarming, Keyless contactslot, LCD scherm, Middenbok, Onderhoudsfacturen aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion