Nieuwsbrief:

DUCATI  M 1100 EVO - 2011

Garantie: Ja
18969 Km
Rood
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige monster 1100 evo mer lage km stand.
Uitgevoerd met de termignoni slip-on uitlaatdemper.
Recentelijk is het kettingset en de koppelings drukcilinder vervangen.
Wordt afgeleverd met het benodigde onderhoud.
Compleet met boekjes en sleutels.
De Monster 1100 evo heeft de volgende accessoires;

  • Termignoni slip-on
  • Rizoma spiegels
  • Rizoma rem/koppelingsreservoir
  • Korte kentekenplaathouder
  • Led richtingaanwijzers
Verduyn Ducati Specialist is jouw Ducati Service Point in de regio Rotterdam en omstreken. Met een gespecialiseerd en toegewijd team bieden wij zeer nette occasions aan. Daarnaast streven wij naar korte wachttijden en werken wij zorgvuldig aan jouw Ducati wanneer deze onderhoud nodig heeft. 

Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in uitstekende staat zijn. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen. 

Wij berekenen geen afleverkosten. Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. 

La vostra Ducati, La nostra Cura! 
Jouw Ducati is onze zorg. 

(Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

Verduyn Ducati Specialist 
Hoofdweg 328
2908 LC Capelle a/d IJssel
010 – 820 98 97 
info@ducativerduyn.nl 

Openingstijden:
Maandag:    Gesloten
Dinsdag       8.30 - 17.30
Woensdag   8.30 - 17.30
Donderdag  8.30 - 17.30
Vrijdag         8.30 - 17.30
Zaterdag      8.30 - 16.30
Zondag        Gesloten

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan teksten en afbeelding.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verduyn Ducati Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion