Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 EVO - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Zwart
Vermogen:
67 kW
Teller:
27.029 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
ducati - hypermotard-1100-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Ducati Hypermotard 1100 EVO
geen monster , streetfighter , geen multistrada maar een hyper motard 

Grote beurt met o.a kleppen controle en nieuwe riemen onlangs nog gehad 

 

  • Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !

    Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.

    Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.

    Motoren worden allemaal verkocht met garantie !

    Inruil ? Ja graag.

    Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.

    Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !

    Hoeve Motoren
    Westeinde 92
    7711 CM Nieuwleusen

    www.hoevemotoren.nl

    info@hoevemotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hoeve Motoren
Westeinde 92
Nieuwleusen
Plan de route
06-22601182
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion