Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Super nette 848.
Is aflever klaar!
INRUIL IS MOGELIJK
Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
info@axelsbikeshop.nl
Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.Rijklaar, wat houdt dat in?
Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L-Twin cylinder |
Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
Cilinder inhoud | 849.4 cc |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cylinder Desmodromic |
Brandstof toevoer | Marelli electronic fuel injection |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 134 pk / 98.5 kW bij 10000 tpm |
Max. koppel | 96 Nm bij 8250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel trllis frame |
Vering voor | Showa 43 mm volledig verstelbare upside-down vork |
Vering achter | Enkelzijdige achterwielophanging |
Remmen voor | 2 x 320mm semi-zwevende schijven |
Remmen achter | 245 mm |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1430 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 168 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met 134 pk en 168 kg is de pk gewichts/verhouding van de 848 gunstiger dan die van de 999. De aluminium delen van het motorblok zijn vacuum gegoten, waardoor de wanddikten dunner zijn maar ook sterker. Dit levert een gewichtsbesparing op van 3kg. Verder verbeteringen bevatten de natte koppeling, welke 1 kg lichter is en een gegarandeerde langere levensduur heeft

 |
| Dealerschappen: MASH, ROYAL ENFIELD |
Wij heten u van harte welkom in onze gezellige winkel!
We verkopen gebruikte motorfietsen van alle merken en leveren ook nieuw.
Onze werkplaats draait op volle toeren en alle merken zijn hier welkom. Ook als u de motofiets elders heeft aangekocht bent u van harte welkom in onze werkplaats.
Wij hebben een ruim assortiment motoren, voor ieder wat wils! Het is zeker ook de moeite om een kijkje te nemen in onze kledingshop. Daar vindt u een ruim assortiment dames en heren motorkleding waar wij u graag veel over vertellen.
 |
Axels Bike Shop |
|
Pascalstraat 8
Heerhugowaard
Plan de route
|
 |
072-5119292
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken