Nieuwsbrief:

DUCATI  1098 R - 2009

Garantie: Ja
5776 Km
.
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 134 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 1
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van éérste eigenaar afkomstige Ducati 1098R Superbike! 
Deze Ducati is nieuw door ons geleverd en sinds dien altijd onderhouden. Motorfiets is afkomstig van liefhebber/ verzamelaar en verkeerd in een werkelijke nieuwstaat. Het kan ook bijna niet anders met een kilometerstand van slechts 5659 KM.

Het betreft voor veel liefhebbers de laatste "Old School" Superbike met de grove klappen, bergen aan koppel, trellis frame en een waanzinnige rijbeleving!
Wij leveren deze motorfiets af met afleverbeurt, originele dempers, stofhoes, DDA (Ducati Data Analyzer), Ducatimap met boekjes sleutels en 12 maanden garantie. 


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion