Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK SPORT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zircon Black
Vermogen:
70 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 60 maanden
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het voelt intussen alsof de hele wereld verbonden is. Dus waarom ook niet een motorrijder en zijn 800NK?

Het gebogen 5 inch TFT-display is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft. De T-box van de 800NK heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding maar via de CFMOTO app ook een realtime weergave van de positie en status van het voertuig, Over-The-Air upgrades en beveiliging mogelijk maakt.

RIJMODI

Dankzij de ride-by-wire kan je op de 800NK beschikken over drie rijmodi (Street, Rain of Sport) met telkens andere vermogens-curves. Deze kunnen gewijzigd worden tijdens het rijden.

VERLICHTING

De 800NK is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich in realtime aanpast aan de omgevingen. Ook beschikt de 800NK over automatisch dovende richtingaanwijzers.

CRUISE CONTROL

De 800NK is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt. Dankzij de intuïtieve bediening kan jij je rechterpols makkelijk even ontlasten.

Standaard uitrusting van de 800NK: 5 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Drie rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800NK biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

Motortype: Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas 
Cilinderinhoud: 799cc 
Max vermogen: 94pk - 70 kW / 9000 tpm 
Max koppel: 81 Nm /8000 tpm 
Boring x slag (mm): Boring x slag 88.0 × 65.7 mm 
Compressieverhouding: 12.7:1 
Koeling: Vloeistofgekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 795 
Afmetingen (mm): 2132 x 810 x 1158 mm 
Wielbasis (mm): 1468 
Inhoud benzinetank (L)15 
Gewicht (kg): 186 
Garantie: 5 jaar
Voorvering: KYB Upside down telescopische vork instelbaar (veervoorspanning, compressie & rebound) 
Achtervering: KYB monoshock instelbaar (veervoorspanning & rebound) 
Remsysteem: J.Juan / Vooraan dubbele remschijf 320 mm met radiale remklauw / Achteraan: enkele schijf 260 mm 
ABS: Bosch 
Velg voorwiel: 17 inch gietwiel 
Velg achterwiel: 17 inch gietwiel 
Banden: MAXXIS 120/70 R17 / 180/55 R17



  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoXpert Exclusive
Het Spaarne 18
Dronten
Plan de route
06-53638673
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion