Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Blue
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
5jaar garantie!

De weg die voor ons ligt is niet altijd duidelijk gedefinieerd. Op elk pad, en rond elke onbekende bocht, wachten nieuwe ontdekkingen. Soms weet je niet waar je heen moet, maar heb je niets liever. Dompel je onder in de vrijheid, in die adrenaline-flow, in sterke emoties. Bij het rijden gaat het er uiteindelijk niet om wat de fysieke bestemming is, maar welke mentale reis je aflegt. Elke rit is inspirerend. Met de CFMOTO 800MT Touring wordt uw kompas opnieuw ingesteld.

De vloeistofgekoelde 799cc paralleltwin van de CFMOTO 800MT levert met een vermogen van 95pk en een koppel van 77Nm prestaties die vergelijkbaar zijn met motoren met een grotere cilinderinhoud. Koppel daar een uitgekiende geometrie met KYB-vering en een 19L grote brandstoftank aan, en je hebt aan de 800MT de ideale partner voor lange-afstandsritten. En met zijn stijlvolle uiterlijk en elektronische ondersteuning is de CFMOTO 800MT Touring helemaal klaar om u in alle comfort en veiligheid op al uw trajecten te begeleiden.

De 800 MT Touring is evenals als 800 MT Sport uitgerust met:

- 7 inch TFT dashboard
- Slipperkoppeling
- Mistlampen
- Valbeugels
- USB-aansluiting
- Adapatieve LED verlichting
- LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie
- Twee verschillende rijmodussen
- Limp mode
- Dynamische-ABS
- Tractiecontrole
- Cruise control

Daarnaast kun je jouw 800 MT aankleden met een koffer pakket, waaronder:

- Zijkoffers: €780,-
- Topkoffer: €440,-

Of als actieprijs voor €1099,- een top en zijkofferset incl. beugels. Prijzen zijn excl. montage.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion