Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Twilight Blue, Nebula Black
Vermogen:
62 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 60 maanden
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Er is niets beter dan het fijne gevoel te ervaren bij het ontdekken van nieuwe plekken. Niet alles hoeft altijd gepland te zijn en soms mag het wel wat avontuurlijker.

Vrijheid staat in lijn met ontdekken, want zonder vrijheid kan je niet op pad. Het avontuur dat je te wachten staat kan best wel spannend zijn, maar is dat niet het gevoel dat we af en toe opzoeken? Ze zeggen altijd dat het niet de bestemming is die uitmaakt, maar de reis ernaartoe toch?

Alleszins, de CFMOTO 800MT Sport vergezelt je bij al je nieuwe avonturen. De lancering van de 800MT betekent voor CFMOTO opnieuw een historische stap, opnieuw een stap verder dan de tot hiertoe vooral operationele samenwerking tussen CFMOTO en KTM.

De onklopbare standaard uitrusting en de KTM-motortechnologie zijn van topklasse en definiëren ook deze 800MT Sport. Daarbovenop is het ook nog eens een zeer toegankelijke Adventure motor.
Dankzij de lichtgewicht constructie is de 800MT Sport superieur in rijprecisie, gekoppeld aan ergonomie voor uw comfort op de weg.

Motortype: Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC 
Cilinderinhoud: 799 
Max vermogen: 70 KW - 95 PK / 9000 tpm 
Max koppel: 77 N.m / 6600 tpm 
Boring x slag (mm): 88 x 65,7 
Compressieverhouding: 12.7:1 
Koeling: Vloeistof gekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: Elektrisch 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 825 
Afmetingen (mm): 2234 x 853 x 1277 
Wielbasis (mm): 1531 
Grondspeling (mm): 190
Inhoud benzinetank (L): 19 
Gewicht (kg): 225 
Garantie: 5 jaar
Voorvering: KYB upside-down-telescopisch, instelbaar 
Achtervering: KYB monoshock, instelbaar 
Remsysteem: J.Juan dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen / Enkele remschijf 260mm 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: 19" gietwiel 
Velg achterwiel: 17" gietwiel 
Banden:
Voor: 110/80 R19 Maxxis
Achter: 150/70 R17 Maxxis



  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoXpert Exclusive
Het Spaarne 18
Dronten
Plan de route
06-53638673
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion