Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Voor meer info vraag een van onze verkoopmedewerkers.
Nieuw! Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te koop bij CF Moto dealer Goedhart Motoren in Bodegraven.
Vraag naar de beschikbaarheid en levertijd bij onze verkoopafdeling.
De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
Goedhart Motoren is de grootste motorzaak van de Benelux met het meest uitgebreide aanbod nieuwe en gebruikte motoren. Naast het aanbod motoren is er volop ruimte voor inspiratie voor een nieuwe motoroutfit en motoraccessoires.
Goedhart Motoren is officieel motor-dealer van Aprilia, Ducati, Husqvarna, Honda, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha, CF Moto, Vespa en Piaggio.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Tweecilinder DOHC |
Boring x slag | 83|64 |
Cilinder inhoud | 693 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | 75|55|8500 |
Max. koppel | 68|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | KYB Upside down telescopische vork instelbaar |
Vering achter | KYB monoshock instelbaar (veervoorspanning & rebound) |
Remmen voor | Vooraan enkele remschijf 320 mm met radiale remklauw |
Remmen achter | Achteraan: enkele schijf 260 mm |
Voorband | MT60 RS 110/80-R18 |
Achterband | Pirelli MT60 RS 180/55-R17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2180 |
Breedte | 835 |
Hoogte | 1332 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Nebula Black |
Beschrijving | De 700MT vertegenwoordigt het toppunt van vrijheid en verkenning. Hij laat de avontuurlijke geest in rijders ontbranden, verlegt grenzen en ontsluit nieuwe grenzen. Met de 700MT kun je onvergetelijke reizen maken en de schoonheid en sensatie van de wereld als nooit tevoren ontdekken. Hij maakt reizen mogelijk die het voorstellingsvermogen te boven gaan en brengt het verre dichterbij dan ooit tevoren.
De styling van de heeft scherpere lijnen en de zijvleugelbeschermers benadrukken de mech-stijl. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, het ontwerp van de meerlijnige lampen is agressiever en de helderheid is verbeterd om de weg beter te bedekken.
Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie. De oorspronkelijke twee USB type-A pluggen zijn nu aangepast naar één Type-A en één Type-C om te voldoen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten. |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
| Bodegraven, Zuid-Holland |
| 0172-650005 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken