Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2024

Nieuw
Twilight Blue - Coal Grey
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Markeert X het onbekende, of roept het ons op tot oneindige mogelijkheden? De 700CL-X Heritagestaat met zijn frisse kijk op de klassieke stijl voor een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van CFMOTO.

Enkele klassieke elementen van de 700CL-X springen onmiddellijk in het oog: de retro-geïnspireerde ronde koplamp, de aluminium zijpanelen van de brandstoftank, het met leder beklede zadel en de meerspaaks lichtmetalen velgen met Pirelli-banden.

De X-elementen van de 700CL-X Heritage zorgen voor een moderne toets en contrasteren met de klassieke designesthetiek.

FRAME
CFMOTO ontwierp een volledig nieuw chroom-molybdeen frame dat slechts 16,5 kg op de weegschaal legt. De aluminium swingarm voegt daar 6,7 kg aan toe.

REMMEN
Vooraan werd bewust geopteerd voor een enkele 320 mm remschijf met radiale remklauw, vanwege de positieve invloed op wendbaarheid, budget en veerwerking.

BANDEN
De Pirelli MT60RS banden zorgen met hun semi-noppenprofiel voor een typische scrambler-look maar kunnen zich op vlak van stuurgedrag en grip meten met de besten. Vooraan zien we een 19-inch wiel met een bandbreedte van 110 mm terwijl achtereen een 180 mm band de 17-inch vijfspaaksvelg siert.

ERGONOMIE
De 700CL-X Heritage is een compacte motor die vanwege zijn zithoogte van 800mm ook toegankelijk is voor kleinere rijders. De sportieve kniehoek zorgt samen met het goed gepolsterde zadel en het brede stuur voor een actieve maar comfortabele zithouding.

Niet alleen heeft deze nieuwe CFMOTO 700 CL-X Heritage een unieke stijl, de 700 CL-X is ook voorzien van een uitzonderlijke uitrusting in dit segment: zo is de nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

ZADEL
Het zadel is onmiskenbaar bepalend voor de look van deze motorfiets. Bij de Twilight Blue zien we een zwarte viltachtige uitvoering en bij de Coal Grey een lichtbruin zadel in lederlook. Dit comfortabele zadel heeft ook ruimte voor een passagier.

STUUR
Op de Heritage vind je een aluminium stuur, gemonteerd op risers die centraal afgewerkt zijn met een coole “X”. Dankzij dit brede stuur kan je genieten van een optimale hefboomwerking voor een flitsend stuurgedrag.

VERING
Selecteer de ideale settings van de volledige instelbare KYB veerelementen en laat de 150 mm veerweg, zowel voor als achter, optimaal voor je werken.

We geven je graag nog een aantal andere features mee: USB-aansluiting - adapatieve LED verlichting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - twee rijmodi (Economic & Sport) - Limp mode - Rollover sensor

Motortype: Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas 
Cilinderinhoud: 693 cc 
Max vermogen: 75 pk - 55 kW / 8500 tpm 
Max koppel: 68 N.m / 6500 tpm 
Boring x slag (mm): 83 x 64 
Compressieverhouding: 11.6:1 
Koeling: Vloeistofgekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 800 
Afmetingen (mm): 2107 x 887 x 1200 
Wielbasis (mm): 1435 
Inhoud benzinetank (L)13 
Gewicht (kg): 196 
Garantie: 5 jaar
Voorvering: KYB Upside down telescopische vork instelbaar (veervoorspanning, compressie & rebound) 
Achtervering: KYB monoshock instelbaar (veervoorspanning & rebound) 
Remsysteem: J.Juan / Vooraan enkele remschijf 320 mm met radiale remklauw / Achteraan: enkele schijf 260 mm 
ABS: Continental ABS 
Velg voorwiel: 18 inch gietwiel 
Velg achterwiel: 17 inch gietwiel 
Banden voor: Pirelli MT60 RS 110/80-R18
Banden achter: Pirelli MT60 RS 180/55-R17



  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion