Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

Nieuw
Black-Red / White-Red
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 450SR TC: Sportiviteit, prestaties en stijl in één motorfiets

De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige sportmotor die zowel recreatieve rijders als competitie-enthousiastelingen aanspreekt. Met zijn unieke sportieve looks, lichtgewicht constructie en topniveau veerelementen en remmen biedt de 450SR een perfecte balans tussen prestaties en comfort. Deze motorfiets zet een nieuwe standaard voor sportmotoren met een middelgrote cilinderinhoud. Vanaf modeljaar 2025 heeft de 450SR nu ook TC
Design: aerodynamisch en stijlvol

Het aerodynamische design van de 450SR is niet alleen visueel indrukwekkend, maar ook functioneel. Elk onderdeel, van de voorzijde tot de specifiek vormgegeven achterkant, is ontworpen om de luchtweerstand te minimaliseren en de wendbaarheid te maximaliseren.


Winglets: De opvallende winglets genereren 2 kg downforce bij 120 km/u, wat zorgt voor meer stabiliteit en grip.
Zithoogte: De standaard zithoogte is 795 mm, maar met optionele zadels kan deze worden aangepast naar 785 mm of 815 mm. Het slanke ontwerp zorgt voor een comfortabele rijpositie en maakt het gemakkelijk om je voeten aan de grond te zetten.
Tractiecontrole :Het meest significante verschil tussen MY24 en MY25 is de toevoeging van tractiecontrole op de 450SR TC. Dit systeem helpt de bestuurder om de controle over de motor te behouden door het vermogen naar het achterwiel te verminderen wanneer wielspin wordt gedetecteerd. De standaard 450SR heeft deze functie niet.Het nieuwe modeljaar heeft tevens ook een iets grotere achterschijfrem een een dubbele piston remklauw

Prestaties: licht, wendbaar en klaar voor het circuit

De 450SR is uitgerust met sportief afgestelde veerelementen en hoogwaardige remmen, waardoor hij uitstekende stabiliteit en controle biedt. De multi-link achterbrug, een feature die je eerder bij zwaardere motorfietsen verwacht, verbetert de rijervaring verder.

Met zijn sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming is de 450SR klaar voor het circuit. Bovendien kan het schakelpatroon snel en eenvoudig worden omgekeerd, wat extra flexibiliteit biedt voor competitierijders.
Beschikbaarheid en prijzen

De CFMOTO 450SR is verkrijgbaar in twee stijlvolle kleuren: Zircon Black en Nebula Black.
De ultieme sportmotor

De CFMOTO 450SR combineert sportiviteit, prestaties en stijl in één motorfiets. Of je nu op zoek bent naar een circuit-ready machine of een comfortabele sportmotor voor de openbare weg, de 450SR biedt alles wat je nodig hebt. Met zijn aerodynamische design, uitstekende veerelementen en gebruikersvriendelijke features is de 450SR de perfecte keuze voor motorrijders die het beste van beide werelden willen.
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion