Nieuwsbrief:

BMW  R 850 R - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Blauw
Vermogen:
52 kW
Teller:
67.925 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een rijkelijk uitgerust toerfiets de BMW R850R

* Bj 1997 , 13 jaar in bezit geweest vorige eigenaar , en die heeft er goed op gepast
* 67.975km
* 850cc boxer  loopt keurig netjes  voldoende vermogen
* In nette staat , toeristisch gebruikt  binnen gestald en geen winter ellende , is dus 2e serie met de chromen koplamp en mooier dashboard
* windscherm.
* Robuuste valbeugel  Hepco-becker
* Handkappen
* de bmw touring zijkoffers
* Kapa/givi  ruime topkoffer
* Alarm lichten
* in 3 hoogtes instelbare berijders buddyseat
* Stahflex remleidingen voor en achter
* Ideaal alternatief voor zijn grotere broer de r1100rt
* Staat op 2 perfecte banden , remmerij: schijven / remblokken OK
* Bij 65.878km kleine beurt gehad , bij 60,000 een uitgebreide grote beurt
* Verder alle facturen vd laatste 13 jaar aanwezig , reservesleutels , instructie/onderhouds boekje en boord gereedsschap aanwezig
* Prijs 2499€ en inruil ook nog mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion