Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2022

Garantie: Ja
501 Km
GROEN
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Koppel: 158 Nm
Afmetingen (LxBxH): 244 x 95 x 113 cm
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 25-05-2025

Deze prachtige R18 Bobber gebouwd door BMW Nederland staat nu bij ons in Elst.
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Elektronisch Stabiliteits Programma, First Edition, Hill Start Control, Koplamp Pro, LED koplampen, Metaalkleur, Pinstriping, Stijlvariant Chrome, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion