Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Garantie: Nee
1509 Km
RACING BLUE METT.
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 221 x 100 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Automotive Motoren BMW Premium:
- Fabrieksgarantie
- Technische controle
- Professionele detailbehandeling
- RDW leges

Overige informatie
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

Super dikke Enduro GS 1300 in de Trophy kleurstelling! Voorzien van een zwarte BOS uitlaat en zwarte BOS valbeugels (Tegen meerprijs).

014A Gesmede Endurovelgen
020B DSA
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0235 Dynamiek-pakket
023B Innovatiespakket
024A Enduro-pakket Pro
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
02NA Sportrem
0386 Handleiding nederlands
0457 Style GS Trophy
0518 Stoelverwarming
0547 Sportvering
05AS Riding Assistant
0603 diefstalbeveiligingssysteem
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
077E Comfortseat hoog
08CA EU-uitvoering
0992 Sturing dealeruitvoering

Getoonde prijs is met originele uitlaat. Prijs met BOS beugels en uitlaat is € 28.950,00. De laatste 3 foto's is de 1300 te zien zonder beugels en met de originele uitlaat!

Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!
Opties en Accessoires:
BOS uitlaat zwart, BOS valbeugels zwart, elektrisch windscherm, Enduro-pakket Pro, GS Trophy, Innovation pack, Koplamp Pro, Rijassistentiepakket, sportonderstel, Sportvering, verwarmde buddyseat, achteropkomend verkeer waarschuwing, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, bots waarschuwing systeem, connected services, cruise control adaptief, dodehoek detectie, Elektronisch Stabiliteits Programma, Gesmede Endurovelgen, handvatverwarming, hill hold functie, Instructieboekjes aanwezig, keyless start, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, matrix LED koplampen, metaalkleur, sport buddyseat, Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Harten Automotive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion