Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Garantie: Ja
7649 Km
BLACK STORM METALLIC (DONKER ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 30-03-2027

Deze motor staat nu bij ons in de showroom staan in ELST

BTW niet verrekenbaar
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Adaptief demping systeem, Anti diefstal alarm, Bandenspanningscontrolesysteem, Centrale vergrendeling, centrale vergrendeling, Comfort-pakket, Comfort buddyseat, Connected services, Cruise control, Dynamic-pakket, Dynamic Suspension Adjustement (DSA), Dynamic Traction Control (DTC), Electrisch verstelbaar windscherm, Elektrisch windscherm, Handkappen uitbreiding, Handvatverwarming, Hill hold functie, Hoge buddyseat, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless start, Kofferdragers links & rechts, Koplampen adaptief, LED-verstraler, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Matrix led koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Navigatievoorbereiding af fabriek, Passagiers kit, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Sport Brake, Stijlvariant Triple Black, Teleservices, TFT Connectivity Display, Touring Pakket, Triple Black, USB aansluiting, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1920 - BMW bouwde in 1920 een 143cc-tweetakt, de Flink en van 1921 tot 1922 de Helios, waarin de Bayernmotor zat. Allemaal met matig succes. Een van de problemen met de Bayernmotor was de dwarse plaatsing in het frame, waardoor de achterste cilinder minder rijwindkoeling kreeg.
© 2000 - 2024 Motoroccasion