Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
H0A - OPTION 719 MINERAL WHITE METALLIC (WIT MET
Vermogen:
100 kW
Teller:
24.510 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - apr. 2025
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 222 x 99 x 158 cm
Tankinhoud: 25 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Nieuw geleverd en onderhouden, van 1e eigenaar, in de speciale kleurstelling H0A - Option 719 Mineral white metallic icm. Option 719 buddyseat.
Full option incl. audio en topkoffer.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, ACC (Adaptive cruise control), Adaptieve bochtverlichting, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, MSR (motorsleepmomentregeling), Navigatie, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, RVS-uitlaatsysteem, verchroomd, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion