Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS TRIPLE BLACK EDITION - 2011

Garantie: Nee
48000 Km
Triple black
bmw - r-1200-gs-triple-black-edition
bmw - r-1200-gs-triple-black-edition
bmw - r-1200-gs-triple-black-edition
bmw - r-1200-gs-triple-black-edition
bmw - r-1200-gs-triple-black-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 

BMW R1200gs  triple black DOHC €9250
 

-Stoere in nette staat verkerende  r1200gs  in de gewilde triple black uitvoering
 

-Dohc model met het sterkste en beste luchtgekoelde motorblok van de laatste serie 110pk
 

-pas 48000km gelopen
 

-Bouwjaar 2011
 

-ABS
 

-Handvatverwarming in twee standen instelbaar
 

-In hoogte instelbaar zadel
 

-Cilinderkopbeschermers
 

-Ledknipperlichten en achterlicht
 

-Tanktas erbij (niet op de foto)
 

-Recent verse onderhoudsbeurt gehad bij de dealer
 

-Staat op zeer goede banden op mooie zwarte spaakvelgen
 

-Boekjes, reservesleutels alles aanwezig
 

-Eventueel leverbaar met vario kofferset voor net prijsje
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

PRIJS € 9250 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 


 
  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk. Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij. Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: h.d.w.nieuwstadt@gmail.com (info@newtownbikes.nl werkt tijdelijk niet)

    06 23561795


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cilinderkopbeschermers, Handvatverwarming instelbaar meerdere standen, Ledachterlicht, Ledknipperlichten, Originele uitlaat, Stalen / RVS leidingen, Zijstandaardverbreder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion