Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Zwart Metallic
Vermogen:
81 kW
Teller:
67.445 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Echt een beauty! en technisch in zeer goede staat!

Motorprijs € 9.250,-
- Motorcheck certificaat
- Technisch gecontroleerd
- 3 maanden garantie*

Deze prachtige GS is voorzien van:
  • Motorcheck certificaat
  • ABS, ASC & ESA
  • Getint, verstelbaar windscherm
  • Handvatverwarming
  • Middenbok & BMW handkappen
  • BMW Vario Topkoffer
  • Valbeugels in kleur
  • Sleutels compleet
  • BMW onderhouden
  • Nieuwe Michelin banden
Achtergrond van deze BMW:

Herkomst
Deze in prachtige BMW verkopen wij voor de huidige eigenaar.

Test
Wij hebben de motor getest en voelt als we gewend zijn van de boxer BMW heel vertrouwt aan. De bekende Boxer loopt heel mooi en soepel. Echt een comfortabele kilometervreter!
Optisch ziet de GS er prachtig uit met alle zwarte accenten zoals het windscherm, handkappen, kleppendeksels en valbeugels. Deze GS en is erg netjes onderhouden!

100% Onderhoud
Deze motor wordt voor aflevering gecontroleerd door Motorcheck waarbij de geometrie (rijwielgedeelte) wordt gecontroleerd op schade.
Daarnaast is de motor onlangs voorzien van een onderhoudsbeurt en nieuwe Michelin banden.
Zo kun je voorlopig zonder onvoorziene uitgaven genieten van deze prachtige motor!

Aflevering
De standaardprijs is incl. De verplichte afleverkosten en 3 maanden garantie*
* vraag naar de voorwaarden
                                          
Inruil mogelijk!

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motorcentrumlunteren.nl

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Handkappen, Middenbok, Motorcheck Certificaat, Originele uitlaat, Ruit in kleur, Stalen / RVS leidingen, Topkoffer, Tractioncontrole, Valbeugel, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Lunteren
Hullerpad 13-F
Lunteren
Plan de route
0318-255835
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion