Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
ZWART
Vermogen:
82 kW
Teller:
81.622 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2010 - okt. 2012
Modelcode: K25/1
Koppel: 120 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Bekledingcode: 0000
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Aantal eigenaren: 5
Typenummer: 0450
Opties en Accessoires:
ABS Integral (0630), Asc (0650), Boordcomputer (0539), Diefstalalarmsysteem (0603), Electronic Suspension Adjustment (ESAII) (0416), Handkappen (0589), Kofferdragers (0681), LED knipperlicht wit (0590), Lifestyle pakket (0432), RDC Tyre Pressure Control (0530), RVS-uitlaatsysteem - verchroomd (0350), Veiligheidspakket (0430), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mofra B.V.
Dorpenbaan 2
Rijen
Plan de route
0161-227922
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion