Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2015

Garantie: Ja
60872 Km
Wit
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R 1200 GS LC

Bouwjaar: 2015 
Kilometerstand: 60.872
Garantie: ja 6 maand 

Nederlandse motorfiets afkomstig van de 2e eigenaar. Mooie en complete motorfiets ! 

Voorzien van: 
* Led koplamp 
* ESA 
* Cruisecontrol 
* Handvatverwarming 
* Rijmodi 
* Gear indicator 
* Comfort zadels 
* Touring pack 
* 3 Delige adventure kofferset kappa
* Zumo XT navigatie 
* Knipperlichten wit 
* Uitlaat Chrome 

Boekjes en sleutels compleet. 
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion