Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2006

Garantie: Nee
72419 Km
Zwart/grijs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Één van de weinige GS’en uit dit bouwjaar die je tegenkomt met spaakvelgen! Betreft een mooie BMW R 1200 GS uit 2006 met ‘slechts’ 72.000 kilometer op de teller. Deze geliefde boxermotor gaat nog heel wat kilometers mee en is dus klaar voor de volgende avonturistische eigenaar.
De motor is voorzien van een 3-delig kofferset van BMW. De variokoffers zijn makkelijk afneembaar en uitschuifbaar om extra ruimte te creëren. De topkoffer is voorzien van een rugsteun voor nog meer comfort als er iemand achterop wilt.
Betreft een goed onderhouden motor die goed op de banden staan en voorzien is van leuke extra’s:
  • ABS
  • Alarmsysteem
  • BMW zijkoffers
  • BMW topkoffer incl. rugsteun
  • Spaakvelgen
  • Handvatverwaring
  • Handkappen
  • SW-Motech tankring
  • Hepco&Becker valbeugels
  • Garmin Zumo navigatie (krijg je erbij)
De motor is op afspraak te bezichtigen bij FH Motoren maar wordt in consignatie verkocht. 

Inruil bespreekbaar.

*De aftermarket verstralers op de motor zijn momenteel niet werkend/ aangesloten. Deze kunnen verwijderd worden voor aflevering. 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
FH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion