Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2013

Garantie: Ja
82500 Km
THUNDERGREY
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2018
Modelcode: K50
Referentienummer: Z123852

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden BOVAG garantie:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Uitgebreide technische inspectie
- Aflevercontrolebeurt: 6 maanden / 10.000 km onderhoudsvrij
- Volledige reiniging van in- en exterieur
- Geldige APK (minimaal 12 maanden)
- Volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, ASC en Rijmodi (0190), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer Pro (0221), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket II (0239), Handkappen (0589), HWS Bereitschaftsdienst (0377), Kofferdragers (0681), LED-koplamp (0192), Middenstandaard, Verlagingset met lage buddy (0499), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Duitstalig (0380), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion