Nieuwsbrief:

BMW  R 12 NINE T - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
80 kW
Teller:
501 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Modelcode: KR1
Typenummer: 0N01

Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 215 km/u
Afmetingen (LxBxH): 213 x 87 x 107 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Motorfiets is voorzien van de volgende opties:

BTW Motorfiets!

0230 Comfort pakket
0204 Hill Start Control
0219 Koplamp Pro
0222 Schakelassistent Pro
0386 Voertuiginformatie Nederlands
0505 Option 719 wielen Classic
0519 Verwarmbare handvatten
0530 Bandenspanningcontrole (RDC)
0538 Cruise control
0603 Anti diefstal alarm
06AC Intelligent Emergency Call (eCall)
06AE Teleservices
06AN CONNECTED RIDE CONTROL
06WB DIGITAL DISPLAY
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected ride control (06AN), Cruise control (0538), Digital display (06WB), Fabrieksgarantie, Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplamp Pro (0219), Metaalkleur, Option 719 wielen Classic (0505), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion