Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS ADVENTURE - 2003

Garantie: Ja
195000 Km
Zwart
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer uitzonderlijke BMW motorfiets, niet voor toerrijders!!
Speciaal in onze werkplaatstotaal gerestaureerd, nu ongeveer 1500 km gereden.
– totaal nieuw opgebouwd motor en frame delen , versnellingsbak, aandrijfas nieuw.
– volledig ohlins systeem
– lichte dynamo
– grote tank 30 L
– nieuwe wielen met zwarte naven en zwarte R1200GS velgen
– speciaal uitlaatsysteem met akrapovic
– KNN intake
– carillo drijfstangen
– speciale zuigers hoge compressie alleen 98 of 102 octaan
– rapid bike
– spec chip
– race nokkenas
– spec klepveren
– 1200 koppen grote kleppen
– vermogens erbij uitdraai 119 pk achterwiel
– kahedo zitbank
– air fuel meter

Meer foto’s van hele restauratie op aanvraag.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oscar Motorservice
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion