Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 1999

Garantie: Nee
74909 Km
.
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Zeer nette BMW r 1100 s uit 1999.

Motor is zowel technisch als optisch in goede staat, en rijdt zoals het hoort.

De lichtste en best lopende boxer van BMW, door het aluminium frame

Kortom een fantastische motor!

Type Motor:luchtgekoelde tweecilinder boxer viertakt

Distributie:enkele hoogliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder

Cilinderinhoud:1085 cc

Boring x slag:99x70,5 mm

Compressieverhouding:11.3:1

Max. Vermogen:72 kW 98 pk / 7500 opm

Max. Koppel:97 Nm / 5750 opm

Specifiek vermogen:90 pk/l

Brandstofvoorziening:Motronic MA 2.4 injectie

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl
Opties en Accessoires:
Katalysator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Badge engineering" betekent: Gebruikmaken van een bekend motor­merk om een motorfiets te verkopen. Het beeldmerk of logo (badge) wordt daarbij geplakt op een motorfiets, die het in stijl en kwaliteit niet haalt bij wat onder die naam werd of wordt verkocht. Zo werd in de jaren zeventig, toen Harley-Davidson in handen was van het Amerikaanse consortium AMF, de naam Harley-Davidson op lichte tweetakt motorfietsen geplakt. Deze motoren leken in niets op de modellen van het Ameri­kaanse merk en werden in een overgenomen Italiaanse fabriek gemaakt.Tijdens de zwanezang van AMC, de industriegroep die in het bezit was van de laatste overgebleven Engelse motorfietsmerken, werd badge engineering veelvuldig toegepast. Een triest dieptepunt op dit gebied werd bereikt met de merknaam Indian, tot 1953 synoniem voor een robuuste Amerikaanse motorfiets, maar in dat sluitingsjaar al misbruikt door het En­gelse AMC. Een gunstige uitzondering vormt Triumph. Onder het oude beeldmerk worden nu weer uitstekende motorfietsen gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion