Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 S - 2006

96552 Km
N.v.t.
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW K 1200 S
-Bouwjaar:2006
-Kilometerstand:96552
-ABS (Nieuwe ABS pomp recent)
-MRA Windscherm
-Sport demper (met DB killer)
Inruil en financiering mogelijk.

 

  • Waarom koopt u bij De Friese Motorfiets:
    - 200 m2 showroom.
    - Altijd 50 occasions op voorraad.
    - Hét adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor.

    Ook bij De Friese Motorfiets:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk
    - Diverse 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Diverse accesoires.
    - De koffie staat altijd klaar!

    Afstand een probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen gunstig tarief!
    Uw motor verkopen zonder zorgen, Contant geld of via bank.
    RDW Vrijwaring ter plaatse.


    Openingstijden:
    Zo Gesloten
    Ma op afspraak
    Di op afspraak
    Wo 9.00-17.00

    Do 9.00-17.00
    Vr 9.00-17.00
    Za 10.00-15.00



    De Friese Motorfiets.
    Conradi Veenlandstraat 102  
    9104LA Damwald.

    Tel: +31(0)6 51 93 42 93
    info@defriesemotorfiets.nl
    www.facebook.com/DeFrieseMotorfiets
    www.defriesemotorfiets.nl


    Volg ons ook op facebook, voor diverse occasions
    Bereikbaar op 0651934293 
    www.defriesemotorfiets.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion