Nieuwsbrief:

BMW  HP 4 - 2014

Garantie: Ja
22675 Km
WIT
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze BMW HP4 staat te koop bij Motorplaza Groningen.

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 200 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, BMW Motorrad, Büse, Dainese, IXS, REV’IT, ROOF, Rukka, Schuberth, Scorpion, Shark, Shoei.

Voor meer informatie kijk op onze website

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
Aangepaste rem/koppelings hevel, Aangepaste rem/schakel mechaniek, ABS, Akrapovic Sportdemper, Boordcomputer, Cilinderbeschermers, DDC, Diefstalalarm, DTC, Dynamic ESA, Gear indicator, Korte Kentekenplaathouder, Motorspoiler, Pakket Race, Quickshifter, Rijmodi, Style HP, Windscherm Donker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplaza Groningen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion