Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS - 2024

Garantie: Ja
1631 Km
BLACKSTORM
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2024
Koppel: 93 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 94 x 136 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 17-03-2027

Uniek, F 900 GS af-fabriek verlaagd!

Deze motor staat in Apeldoorn.
BTW motor.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS, Bandenspanningcontrole (RDC), Connectiviteit TFT scherm, Cruisecontrol, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Keyless Ride, Lagere buddyseat, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, M Endurance ketting, Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Sport uitlaat, Verlaagd af fabriek, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion