Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Ja
1500 Km
WHITE ALUMINIUM METALLIC (WIT METALLIC)
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Fabrieksgarantie tot: 22-04-2027
Garantie: Geen

18A M Endurance Ketting,191 Dynamic ESA,193 Keyless Ride,222 Schakelassistent Pro,224 Rijmodi Pro,23A Ride Pro,272 Navigatie Voorbereiding,530 Bandenspanningscontrole,538 Cruise Control,562 LED Verstralers,603 Diefstalbeveiligingssysteem,636 Middenstandaard, 680 Kofferhouder Aluminium Koffer.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

2e Paasdag geopend van 12.00 tot 16.00 uur
Opties en Accessoires:
ABS, Alarm, Boordcomputer, Cruise control, ESA - Electronic Suspension Adjustment, Gear-Indicator, GPS voorbereiding, Kofferbeugels, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Quick shift, Rijmodi, TFT Dashbord, TPC - Bandenspanningssensor, Voorspatbordverlenger




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion