Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2015

Garantie: Nee
46420 Km
Blauw
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nèt binnen , nog niet gepoetst : F 800 GS in het frisse Cordobablauw. Deze fijne motorfiets is voorzien van ABS, alarmsysteem klasse MII, getint windscherm, valbeugel, gespaakte wielen, USB aanluiting, 12V aansluiting, LED achterlicht, witte richtingaanwijzers , middenbok en een Scottoiler. 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Alarmsysteem áf fabriek [ klasse MII ], Alarmverlichting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, Carterbeschermer, Elektrisch instelbare vering, ESA, Gespaakte wielen, Getint windscherm, Handvat verwarming, Kettingsmeersysteem, LED-Achterlicht, Middenbok, Nederlands geleverde motorfiets, Originele uitlaat, Spaakvelgen, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion