Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2025

Garantie: Ja
1280 Km
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: K80
Typenummer: 0K51

Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 190 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 85 x 120 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Keyless Ride (0193), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Stijlvariant Sport (0451), Verlagingset, lage vering & buddyseat (0499), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Buddyseat extra laag (077G), Getint windscherm (0179), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0661), LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DUSSELDORP MOTORRAD DEN HAAG
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion