Nieuwsbrief:

BMW  F 750 GS - 2019

Garantie: Ja
32390 Km
STEREO METALLIC MAT (GRIJS METALLIC)
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2018 - jan. 2022
Koppel: 83 Nm
Afmetingen (LxBxH): 226 x 85 x 123 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 190 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 1

Staat in onze showroom Elst

BTW niet verrekenbaar
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort-pakket, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic-pakket, Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Handkappen, Handvatverwarming, Keyless Ride, Keyless start, LED-koplamp, Licht pakket, Middenbok, Middenstandaard, Navigatievoorbereiding af fabriek, Schakelassistent Pro, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED-knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion