Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- ABS
- Topkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Valbeugels
- Wheeltrims
- Middenbok
- Koplampbescherming
- Windscherm
- Scottoiler
- Verstelbare hendels
- Boordcomputer
- Handvatverwarming
- 12V aansluiting
- Gear-indicator
MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.
Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.
Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis!
Opties en Accessoires: 12V aansluiting, ABS, Board computer, Gearindicator, Handkappen, Handvat verwarming, Middenbok, Topkoffer, Valbeugels, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 1-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 100|83 |
Cilinder inhoud | 652 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 50|37|6500 |
Max. koppel | 60|4800 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 |
Topsnelheid | 170 |
ABS | optie |
Frame | brugframe met vastgeschroefd achterframe |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 170 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 165 mm |
Remmen voor | schijfrem (Ø 300 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw, schuinslijtcompensatie en edelstalen remschijf |
Remmen achter | edelstalen remschijf (Ø 240 mm) met zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 100/90 S 19 |
Achterband | 130/80 S 17 |
Wielbasis | 1.479 |
Lengte | 2.175 |
Breedte | 910 |
Hoogte | 1.265 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 192 |
Leverbare kleuren | Rot Uni, Tiefswarz Uni, Eisbergsilber Metallic |
Beschrijving | De nieuwe BMW F 650 GS - niet eerder was een Enduro in deze klasse zo unstoppable. Van pure sportiviteit en met een 71 pk sterke tweecilinder. Met ongekende wendbaarheid door een laag eigen gewicht en een aangenaam lage zitpositie. En niet in de laatste plaats door ABS en RDC. Helemaal op maat voor de stad en altijd klaar om gebaande wegen te verlaten. Dat is de nieuwe F 650 GS. Door en door BMW. En absoluut unstoppable.
Unstoppable. Puur performance.
Meer dan voldoende power voor ... |
MotoLeo is een familiebedrijf van Peter en Leo Schloesser, gevestigd in Limburg, waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Doordat wij gebruik maken van de nieuwste technieken en onze ervaring van ruim 30 jaar geven wij u de garantie dat uw motor bij ons in goede handen is.
KWALITEITS-OCCASIONS
Wij bieden u een snel wisselende voorraad occasions aan tegen scherpe prijzen. Doordat wij onze motoren inkopen van diverse dealermaatschappijen zijn onze occasions van hoge kwaliteit.
| Hoensbroek, Limburg |
| 045-2031039 |
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken