Nieuwsbrief:

BMW  C 400 X - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
DONKER GROEN
Vermogen:
25 kW
Teller:
501 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Modelreeks: dec. 2018 - 2025
Koppel: 35 Nm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 129 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp beleeft u rijplezier in al zijn vormen. Of het nu gaat om een BMW, MINI of BMW Motorrad – wij bieden één van de grootste selecties van Nederland. Van de iconische MINI Cooper met zijn onmiskenbare go-kart feeling, tot de sportieve BMW M-modellen en avontuurlijke GS-motoren: bij ons vindt u precies wat bij uw rijstijl past. Als oudste BMW-dealer van Nederland én nog altijd een familiebedrijf sinds 1909, staan wij bekend om onze persoonlijke service en vakmanschap. Maak een vrijblijvende proefrit, ontdek ons ruime aanbod online of vraag direct een passend (inruil)voorstel aan. Met 13 Dusseldorp-vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Barendrecht, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle is er altijd een team in de buurt dat u persoonlijk welkom heet.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth, Brake Assist System, LED achterlichten, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Multimedia-voorbereiding, smartphone integratie, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Dusseldorp Motorrad Alkmaar
Koraalstraat 3
Alkmaar
Plan de route
072-5617844
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion