Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze C400GT is extra uitgevoerd met:
S458 Style Triple Black
S603 Alarm System
S6AB Connectivity
S518 Seat Heating
S519 Heated Handlebar Grips
S202 Daytime Running Lights
S230 Comfort Package
S193Keyless Ride
Fabrieksgarantie tot 14 mei 2025
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 400 cc |
Comp. verhouding | 11,6:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / elektronisch motormanagement BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 60 pk / 44 kW bij 7,750 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 6,000 tpm |
Koppeling | centrifugaal |
Versnellingsbak | CVT-automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | ja |
Frame | stalen buisconstructie met aluminium-spuitgietwerk-deel |
Vering voor | upside-down vork, diameter 40 mm |
Vering achter | enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | dubbele remschijven, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | enkele remschijf, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 15 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1.591 mm |
Lengte | 2,235 mm |
Breedte | 916 mm |
Hoogte | 1,411 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | n.n.b kg |
Leverbare kleuren | Frozen Bronze Metallic, Blaclstorm Metallic, Lightwhite Uni |
Beschrijving | De metropool beweegt. Achter elke hoek wacht iets nieuws. Met de C 400 GT zijn je mogelijkheden onbegrensd: opstappen, wegrijden, genieten, gewoon doorrijden – ook buiten de grenzen van de stad. Daarbij zweef je dankzij de nieuwe Ride by Wire en de optionele BMW Motorrad Connectivity met Navigator comfortabel naar je bestemming. Je verruimt je blik, je ontdekt je wereld in een nieuwe dimensie. #PluggedToLife |
Welkom bij Benjan Motoren!
Benjan Motoren, opgericht in september 1992 door Ben Schuurman en Jan Breedveld richt zich op de verkoop van Honda Motoren. Het bedrijf is van het begin af aan gevestigd in Ridderkerk en is ontstaan als hobbie en passie voor motoren.
Bij ons kunt u ook terecht voor occacions van diverse merken.
 |
Benjan Motoren |
|
Kaartenmakersstraat 1
Ridderkerk
Plan de route
|
 |
0180-418952
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken