Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Diverse
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe Benelli 702, nu op voorraad

RIJKLAARPRIJS € 8.999,-- inclusief BTW en BPM

Towards new horizons!

De gloednieuwe Benelli TRK 702 is een comfortabele, zeer complete en onvermoeibare globetrotter. Ontworpen om onvergetelijke avonturen aan te gaan en uitermate geschikt om eindeloos mee te toeren. Deze tweewieler is geboren om te reizen!

Met de TRK 702 kun je rustig cruisen én gas geven! Het stalen trellis frame zorgt voor robuuste stevigheid, de lichtgewicht aluminium swingarm met verstelbare monoschokbreker achteraan zorgt voor een stabiele wegligging en de forse upside-down voorpoten dragen bij aan een uiterst nauwkeurig stuurgedrag.
 

Digitaal 5" TFT-dashboard met Bluetooth connectiviteit

Sportieve 17 inch lichtmetalen velgen

Vering met instelbare préload & rebound

Krachtige 698cc parallel-twin

Assist & slipper koppeling

 

  • Type Vloeistofgekoelde parallel-twin, 4-takt, 4 kleppen per cilinder, DOHC met balansas
  • Cilinderinhoud 698cc
  • Boring x slag (mm) 83 x 64,5 mm
  • Geschat vermogen 51.5 kW (76,2 pk) @ 8.750 t/min
  • Max. Koppel 68,2 Nm (6,9 kgm) @ 6250 t/min
  • Koppeling Natte koppeling met assist&slipper functie
  • Versnellingsbak 6-bak
  • LET OP DE MAANDEN: NOVEMBER, DECEMBER, JANUARI, FEBRUARI HEBBEN WIJ GEEN KOOPAVOND

    Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Onze openingstijden zijn:

    - Maandag   GESLOTEN
    - Dinsdag van 09:00 - 18:00uur
    - Woensdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag koopavond tot 21:00uur van Maart t/m Oktober
    - Vrijdag van 09:00 - 18:00uur
    - Zaterdag van 09:00 - 16:00uur


    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
35 KW mogelijk, ABS, LED dagrij verlichting, USB lader, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion