Nieuwsbrief:

BENELLI  TORNADO 900 TRE LIMITED EDITION - 2003

Garantie: Ja
Onbekend
GROEN/ZILVER
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2003

WOUW!! EEN TORNADO TRE NOVECENTO
LIMITED EDITION MET 0KM!!!
VAN DE 1ste EIGENAAR!
NR: 70 OF 150 EVER MADE!!
EX.BPM
VAN EEN LIEFHEBBER, VOOR EEN
LIEFHEBBER..;-)

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Jager motoren te Hoogeveen.
Met een voorraad van minimaal 400 gebruikte motoren van
alle merken en prijsklassen zijn wij 1 van de grootste
aanbieders in het land .

Bij Jager Motoren is inruil van uw motor, auto, boot of
caravan geen probleem!! Vraag naar de scherpe voorwaarden.

Openingstijden:

Maandag Gesloten
Dinsdag 9:00 tot 17:30
Woensdag 9:00 tot 17:30
Donderdag 9:00 tot 17:30
Vrijdag 9:00 tot 17:30
Zaterdag 9:00 tot 16:00
Zondag Gesloten

Contactgegevens:
Buitenvaart 1214
7905 SG Hoogeveen
tel : 0528-234149
mail: Info@jagermotoren.nl


Kijk voor onze 100% actuele voorraad altijd op
www.jagermotoren.nl


FINANCIEREN & THUISBEZORGEN IS MOGELIJK..
RESERVEREN IS ALLEEN MOGELIJK DMV. EEN AANBETALING!!

SNEL VERKOOP CONTACT? 24/7!! WHATS-APP DAN NAAR:
0528-234149 LET OP! ALLEEN VOOR DE VERKOOP...




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jager Motoren Hoogeveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion