Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Benelli Leoncino 500 TRIAL
Enigste in Nederland
Kleur Zwart !!!!!! Maar oh zo prachtig !!!!!!!
Stoer, speciaal, Zeer beperkt leverbaar,.
Alleen bij ons in Coevorden
- We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69|66.8 |
Cilinder inhoud | 500 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met gasklephuis van 37 mm ø |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 48|35| |
Max. koppel | 46|6000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | upside-down vork, diameter 50 mm |
Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping |
Remmen voor | Twee semi-zwevende schijven ø320 met radiale 4-zuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260, remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 120/70- R17 |
Achterband | 160/60 - R17 |
Wielbasis | 1460 |
Lengte | 2160 |
Breedte | 875 |
Hoogte | 1160 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met meer dan 100 jaar geschiedenis en inspiratie om uit te putten, is Benelli erin geslaagd om een van de meest geliefde motorfietsen van de fabriek in Pesaro te doen herleven: de Leoncino. Het volledig nieuwe design met vlijmscherpe, maar harmonieuze lijnen ademt de pure emotie waar Benelli om bekendstaat. De gloednieuwe Leoncino vertegenwoordigt een authentiek, puur designconcept dat de styling en de toegankelijkheid van het origineel moeiteloos overzet op een moderne motorfiets die een sportieve en opwindende rijervaring biedt.
Van het voorste spatbord waarop fier de leeuw van Pesaro prijkt, over de koplamp met de allernieuwste ledtechnologie, de benzinetank en het zadel: ze benadrukken stuk voor stuk de persoonlijkheid van de nieuwe Leoncino.
Kenmerkend voor Benelli is natuurlijk het prachtige stalen trellisframe. Dat herbergt een gloednieuwe krachtbron uit Pesaro: een 500cc vloeistofgekoelde viertakt tweecilinder. Dit hagelnieuwe blok is soepel en responsief, met een topvermogen van 48 pk (35 kW) bij 8.500 t.p.m. en een maximumkoppel van 45 Nm.
Er is geen twijfel mogelijk: de Leoncino is een motorfiets waarop je gezien wil worden. Hij combineert traditie, geschiedenis en passie met innovatie, modern design en dito prestaties. Een eerbetoon aan een Italiaanse motorfietslegende. Als elegante, compacte motorfiets eist de Leoncino vandaag zijn plaats in de geschiedenis weer op.
Ruig. Verfijnd. Modern. Zonder meer.
The Legend is back.
Verkrijgbaar vanaf € 7.099 (aanbevolen verkoopprijs vanaf januari 2018, 21% BTW inbegrepen). |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 | Coevorden, Drenthe |
 | 0524-524977 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken