Nieuwsbrief:

BENELLI  IMPERIALE 400 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
SILVER
Vermogen:
15 kW
Teller:
1.680 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 24 maanden
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11074
Fabrikant: BENELLI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: BENELLI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com

Ontdek de tijdloze klasse van de Benelli Imperiale 400 uit 2023, met slechts 780 kilometer op de teller. Deze klassieke schoonheid combineert moeiteloos elegantie met kracht, waardoor elke rit een avontuur wordt. Met zijn robuuste 373cc eencilindermotor en soepele rijeigenschappen brengt deze motorfiets het beste van beide werelden samen: nostalgie en moderniteit. Geniet van het comfortabele zadel en de ontspannen rijpositie terwijl je de weg verkent. Of het nu gaat om een weekendtocht door de bergen of een rit door de stad, de Benelli Imperiale 400 staat garant voor betrouwbare prestaties en tijdloze stijl. Grijp nu je kans om deze prachtige machine te bezitten en maak elke rit memorabel




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Moto Puro
Gulberg 45-A
Nuenen
Plan de route
040-2839653
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion