Nieuwsbrief:

BENELLI  250 2C ELETTRONICA - 1972

Garantie: Nee
7500 Km
ROOD
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10831

SCHUURVONST!!!
Super originle 250C 2-takt van 1e eigenaar
Loopt, schakeld en remt super
Prachtige patrina
Wij tanken al onze aflevingen met langhoudbare mileuvriendelijke Ecomaxx brandstof
met Duitse papieren




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion