irbox met luchtinlaat vooraan. 2 ∅48 mm gasklephuizen, Ride-By-Wire-beheer
Ontsteking
Vermogen
100 pk / 73 kW bij tpm
Max. koppel
67 Nm bij 8500 tpm
Koppeling
Multiplaat, in oliebad
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Dubbelbalken aluminium frame met afneembare achterbank
Vering voor
Kayaba upside-down voorvork ∅ 41 mm met contraveer, aluminium poten voor bevestiging van radiale remklauwen. Instelbaar voor rebound en veervoorspanning.
Vering achter
Aluminium achterbrug met asymmetrische spanten. Monoshock met instelbare contraveer: rebound en veervoorspanning. Veerweg: 130 mm
Remmen voor
Dubbele schijfdiameter 320 mm
Remmen achter
Brembo-remklauw met 2 geïsoleerde zuigers van ∅ 34 mm
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: YAMAHA in 1982 - Met 's werelds eerste carburateur turbo systeem stal de XJ 650 Turbo de show op de in 1981 gehouden Tokyo Motor Show. Dit, samen met de introductie van het electronische brandstofinjectie, geeft een goede indruk van Yamaha's turbo technologie. De aërodynamische volle kuip was de uitkomst van herhaaldelijk windtunnelonderzoek door één van Yamaha's andere divisies, genaamd Yamaha Marine.