Nieuwsbrief:

APRILIA  SL 750 SHIVER ABS - 2016

Garantie: Ja
43962 Km
ROOD
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016
Garantie: ZO MEENEEMPRIJS

Te koop bij Motor Venray: een Aprilia Shiver 750 uit 2016 met 43.900 kilometer op de teller. Deze krachtige en stijlvolle naked bike combineert sportieve prestaties met comfort voor dagelijks gebruik. De motor verkeert in nette staat en is goed onderhouden. Ideaal voor wie op zoek is naar een betrouwbare machine met karakter. Interesse? Neem gerust contact met ons op of kom langs voor een bezichtiging en proefrit.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion