Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In een topstaat verkerende Aprilia Caponord 1200 Rally.
Voorzien van een origineel 3 delig kofferset, Handvatverwarming, Cruisecontrol, ADD (Aprilia Dynamic Demping System), Valbeugels en verstralers.
1e Tenaamstelling: 12-2016
Km.stand: 28289 km
Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.
Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.
Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | v-twin met 4 kleppen per cilinder |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 1197 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 125 pk / 91.9 kW bij 8250 tpm |
Max. koppel | 114.8 Nm bij 6800 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 43 mm upside-down volledig verstelbaar |
Vering achter | Alluminium swingarmmet monoshock |
Remmen voor | 320 mm monoblock 4 cilinders en ABS |
Remmen achter | 240 mm ABS en tractioncontrol |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180.55.17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Caponord 1200

ACCESSIBLE TECHNOLOGY



Aprilia has revolutionised the road enduro segment by introducing a bike that is just as perfect for daily commuting as it is for having fun. The new Caponord 1200 fully exploits the experience Aprilia gas acquired from competing at the very top and makes the same technology available to everyone.

 Technological, well made, sophisticated and refined, the Caponord 1200 boasts a series of standard fitted electronic systems that are for their ease of use, efficiency and reliability: these include a Ride by Wire multi map throttle, Traction Control with 3 settings in addition to 2 channel ABS. |
| Dealerschappen: APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO |
Wij verkopen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice!
We doen er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Het is niet voor niets dat de meeste van onze klanten steeds weer bij ons terugkomen. Kom eens langs en bekijk ons assortiment met eigen ogen!
We verheugen ons op uw komst.
 |
Van den Burg Eindhoven |
|
Bisschop Bekkerslaan 8
Eindhoven
Plan de route
|
 |
040-2418627
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken